Молодий буковинець » у номері » суспільство » Горбатий “Запорожець” має бортовий комп’ютер і двірники від вантажівки

Горбатий “Запорожець” має бортовий комп’ютер і двірники від вантажівки

у номері / суспільство
4 596
0
Шістьма ексклюзивними “Запорожцями” володіють водії Клубу раритетних авто. Першим з’явився “Горбатий” у Василя Гнатюка ще 1991 року.
- Реставрація обійшлася у 2,5 тисячі доларів. Двигун – рідний, але дещо перероблений. Салон – від “Сітроена”. Встановлено електропідйомники. Двірники – від вантажівки. Фари – від “Жигуля”. Майже всі деталі купували у Чернівцях, лише дзеркала – у Москві. А дверцята та передні крила робили самі, - розповідає Василь. – Найбільшою перевагою “Запорожців” є те, що розхід пального невеликий – до п’яти літрів.
Авто Стеліана Чеботаря, яке чоловік придбав дев’ять років тому за 240 доларів, обладнане
сигналізацією, центральним замком, електросклопідйомниками, люком, спортивними сидіннями та бортовим комп’ютером.
- Два рази зверталися з пропозицією продати. Доходило до того, що вже навіть додому привозили гроші - п’ять тисяч доларів. А інший чоловік приїхав і просив обміняти на 124-ий Мерседес. Я відмовив, - каже Стеліан. – Продавати не хочу тому, що дуже економна витрата пального. Маю ще 123-й “Мерседес”, але перевагу надаю “Горбатому”. Так вигідніше і паркуватися легше. Аби заправити “Мерс”, треба 10-12 літрів дорогої солярки, а для “Запорожця” достатньо й 4,5 літрів. Якось на ньому їздив до Румунії через гори серпантином і дуже задоволений його маневреністю.
Найнезвичніше “Запорожець” виглядає у Ігоря Атвіновського – його власник затюнингував його так, що авто нагадує “Порше”.
- 2004 року ремонтував, а 2005-го виїхав, - пригадує Ігор. - Найдорожче обійшовся кузов – усе робили самі. Сидіння – від “Ніссана”. Спідометр – рідний. Руль – “Жигулівський”. Рідний не підходить, адже за розмірами такий, як у трактора. Продавати авто не збираюся, адже машина вже стала майже членом сім’ї. Якщо хтось бажає володіти подібною річчю, може привезти старий “Заропожець”, а ми його зробимо. Але тієї суми, яку ми витрачали на ремонт власних авто, сьогодні може й не вистачити через зростання цін.
Раритетні авто замовляють для весільних кортежів, але власники на це не роблять ставку.
- Ми – мандрівники. Створити весільний кортеж можемо для друзів. Для останніх це буде коштувати “нічого”, а з іншими треба домовлятися, - каже Василь Гнатюк. – Брали участь у Петрівському ярмарку. Попереду їхала бричка з конями, потім два наших авто і сучасні машини. Сподіваємося, що запросять на святкування 600-ліття Чернівців. Маємо бажання поїхати на виставку до Москви, але потрібно ще оформити відповідні номери для автівок.
Ольга Гнідан
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують