Зміна статусу стосунків у соціальних мережах сильно впливає на людину
Учені з Технологічного інституту Джорджії з’ясували: якщо людина повідомляє в Twitter про свої заручини, її мова, словниковий запас і навіть сприйняття часу змінюються.
Це видно по його подальшим твітам, розповідає The Hindustan Times.
Дослідники проаналізували твіти 923 людей, які в 2011 році використали в Twitter хештег (мітку, що дозволяє відносити повідомлення до певної теми) "# заручений", щоб оголосити про свої заручини. Фахівці вивчили повідомлення, опубліковані учасниками дослідження протягом 9 місяців перед і 12 місяців після заручин. Вони порівняли їх з 12 мільйонами твітів контрольної групи.
По-перше, після заручин люди починали на 69% рідше використовувати займенник "я", замінивши його на "ми". Згадки про дітей і такі вирази, як "майбутні родичі з боку чоловіка (дружини)", з’являлися у твітах майбутнього подружжя на 219% частіше. Проте чоловіки, як правило, до весілля не використали слова, пов’язані з майбутньою сім’єю.
Представники сильної статі часто робили своїй другій половині компліменти, пов’язані із зовнішністю. Найпопулярнішими компліментами виявилися "сексуальна", "красива" і "чудова". Жінки висловлювали свої почуття емоційніше. Вони частіше використовували слово "любов", а їхні партнери були "прекрасними".
Крім того, дослідники помітили, що після заручин учасники частіше використовували дієслова майбутнього, а не минулого часу. Згадки про майбутні дії з’являлися у твітах заручених учасників на 62% частіше. Наприклад, вони ділилися тим, що збираються на побачення, а не тим, що вже сходили на нього.
Повернутися назад