Соціальні мережі змушують підлітків їсти нездорову їжу
Учені з Університету Сіднея оцінили сторінки в Facebook 27 виробників напоїв і продуктів харчування.
Вони хотіли з'ясувати, яку аудиторію приваблює реклама шкідливої їжі. Виявилося, найбільше до її впливу схильні юнаки і підлітки, повідомляє Zee News.
Крім того, дослідники помітили: користувачі, які вживають нездорову їжу, часто діляться інформацією про неї на своїх сторінках. Вони прагнуть брати участь в конкурсах і змаганнях, які проводять такі компанії. Так, подібна реклама, на жаль, дуже популярна в соціальних мережах.
Водночас багато ресторанів борються з епідемією ожиріння. У 2010 році в США в рамках реформи охорони здоров'я було запропоновано в примусовому порядку вимагати від ресторанів зниження калорійності меню. Однак цей закон не вступив в силу, і заходи, які приймаються ресторанами, добровільні.
Повернутися назад