Дослідники із Чиказького університету здійснили серію експериментів.
У них студенти повинні були коротко розповісти про себе в письмовій формі представникам компаній, у яких їм хотілося б працювати. Також учені записали розповіді студентів на відео, пише Psych Central.
Кандидатів оцінювали кілька груп експертів. Перша група слухала усні розповіді, дивлячись відеозапис, друга слухала тільки аудіодоріжку, а третя читала письмові характеристики. Експерти, які слухали голос кандидатів, визнали їх більш успішними, вдумливими і компетентними, ніж ті, хто читав письмову розповідь. Оцінки експертів, які дивилися відео, не відрізнялися від оцінок тих, хто слухав аудіо. Кандидати більше сподобалися тим, хто чув їхній голос. Такі експерти частіше були готові найняти людину.
У другому експерименті тим експертам, яким письмові характеристики кандидатів вголос читав актор, потенційні співробітники здалися розумніші, ніж тим, хто читав розповіді кандидатів самостійно. Навіть професійні рекрутери, які брали участь у дослідженні, частіше погоджувалися взяти на роботу людину, розповіді якого вони слухали, а не читали.