Емілі Габрінскі з Вищої школи бізнесу Стенфордського університету показала, як формується харчова пам'ять і як вона впливає на харчову поведінку.
Виявилося, останній шматочок, який ми відкушуємо від продукту, допомагає сформуватися тривалим спогадами про їжу і визначає те, чи захоче людина цей продукт пізніше, пише Free Malaysia Today.
Спеціаліст залучила до роботи 134 добровольців. Їх попросили вибрати улюблений смак крекерів з трьох представлених. При цьому давали різні порції улюбленого продукту. Якщо людина з'їдала найбільшу порцію (15 крекерів), то вона отримувала менше задоволення, ніж група, яка з'їдала по 3 крекери. І ця група раніше починала просити про подарунок у вигляді упаковки вподобаних крекерів.
При цьому було встановлено: слова-нагадування можуть оживити спогади. Про це свідчить експеримент, під час якого добровольців попросили випити склянку соку. При цьому їм нагадали, наскільки приємний перший ковток. І внаслідок цього вони раніше починали вимагати в подарунок упаковку соку. Можливо, відсутність слів-нагадувань і активне споживання корисних продуктів у великих обсягах дозволить довше залишатися ситим у психологічному плані.