Молодий буковинець » Новини України » МОЗ хоче обмежити рекламу ліків

МОЗ хоче обмежити рекламу ліків

Новини України / новини
1 064
0
МОЗ хоче обмежити рекламу ліків

Міністерство охорони здоров'я розробило новий законопроект, який обмежує рекламу лікарських засобів.

Про це повідомила в Фейсбуці в.о. міністра охорони здоров'я Уляна Супрун.

"Реклама - поганий порадник. Особливо, коли це реклама ліків, а її бачить не фахівець сфери охорони здоров'я, а людина, яка шукає спосіб легкого і миттєвого одужання", - написала вона.

Супрун зазначила, що в способі і подачі реклами ліків Україна дуже відстає від країн Заходу, де є чіткі правила і норми, які дозволяють поширювати таку рекламу.

"Уявіть, більш ніж 50% усього ринку спожитих ліків у 2017 році становлять ліки без доведеної клінічної ефективності! З 10 найпопулярніших препаратів, які купували українські пацієнти минулого року, тільки три належать до категорії основних, усі інші - симптоматичні та супутні препарати, або такі, які не мають достатньої бази ефективності... Найгірше, що люди, які їх купували, могли відмовитися від дійсно необхідного лікування", - зазначила вона.

За даними Нацради з питань телебачення і радіомовлення, від 30% до 50% загальної кількості реклами на українському телебаченні - реклама лікарських препаратів і медичних виробів.

"Реклама також підживлює і таке явище, як "лікування по телевізору" і google-терапію. Майже 69% українців займаються самолікуванням, не звертаючись по допомогу до лікарів. Наслідки, на жаль, часто є непоправними для здоров'я", - додала Супрун.

"Тому наша команда розробила законопроект, який повинен встановити чіткий контроль за змістом реклами ліків. Головна мета - уникнути маніпулювання інформацією про препарат і його властивості, а також гармонізувати чинне законодавство з нормами ЄС", - пояснила в.о. голови МОЗ.

Вона також перерахувала декілька основних пунктів законопроекту: обмеження змісту реклами відповідно до директив ЄС: заборона реклами цілительства і нетрадиційної медицини; заборона залучення до реклами конкретного препарату відомих людей, акторів, що зображують медпрацівників; заборона інформації про те, що ліки призначені винятково для лікування дітей; зміст реклами має відповідати інструкції для застосування лікарського засобу.

Також передбачено чітке визначення професійних медичних видань, де дозволена реклама ліків.

Функції контролю та моніторингу буде виконувати МОЗ.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують