Молодий буковинець » Новини Чернівців » Мунтян заперечив відповідь Азарова про міст у Маршинцях

Мунтян заперечив відповідь Азарова про міст у Маршинцях

Новини Чернівців / політика, влада
2 466
0
Мунтян заперечив відповідь Азарова про міст у Маршинцях



Депутат облради, екс-начальник Служби автомобільних доріг в Чернівецькій області Іван Мунтян
заперечує відповідь у мережі Facebook прем’єр-міністра Миколи Азарова на запитання кореспондента molbuk.ua щодо мосту в селі Маршинці на Новоселиччині.

Про це повідомляє прес-служба ВО "Батьківщина".

"Азаров або не розібрався в ситуації, або навмисно її перекрутив, - коментує Іван Мунтян. - По-перше, вартість моста була далеко не 260 млн. грн., як він заявив, а "ні багато – ні мало" на 110 млн. менше. Разом з розбиранням старого мосту, будівництвом тимчасового мосту і зведенням нового кошторис усіх робіт становив 150 млн. грн.
Під час мого керівництва Службою автомобільних доріг в області були виведені опори, регеля, залишилося укласти балки і зробити підходи. За два роки перебування при владі уряду Азарова і крайової влади Папієва ці роботи так і не були завершені. Більше того, не закінченими залишилися ще 18 об’єктів, відновлення яких після повені розпочав Уряд Тимошенко – зокрема, у селах Путильського району: Петраші, Розтоки, Усть-Путила та інших.

По-друге, міст планувався не лише як сполучення між двома берегами річки, а як стратегічний об’єкт, і саме цим відрізнявся Уряд Тимошенко від своїх наступників - стратегічним плануванням. Міст мав налагодити сполучення між двома районами – Новоселицьким і Герцаївським, а дорога "Новоселиця – Маршинці – Герца – КПП Дяківці" забезпечила б переміщення транзитного транспорту в обхід Чернівців – тим більше, що на той час обласний центр ще не мав об’їзної дороги. Також ця місцева дорога, яка з 1 січня 2013 року стане дорогою державного значення, змінить свій статус лише на папері. Хоча завдяки мосту мала би стати реально, насправді транспортним коридором між Румунією і Росією. За 7 кілометрів від Маршинців – кордон, КПП Дяківці. Вкладання коштів у цей міст у перспективі мало би обернутися розвитком інфраструктури в цих закинутих і забутих владою румуномовних районах і великою віддачею. Натомість нинішня влада – від Азарова до Папієва – вкотре показала своє істинне ставлення до Буковини і, зокрема, її румунської громади.

У той же час з боку сусідньої Румунії дорога до КПП Дяківці відповідає рівню І-ІІ категорії. Тобто у зведенні відповідного до міжнародних стандартів мосту в Маршинцях зацікавлені не лише в Україні.

Та прагнення буковинців разом з усією Україною до Європи нинішній владі байдуже, а будівництво цього моста - необгрунтоване, адже на їхню думку, обґрунтованою є необхідність будівництва доріг лише до Межигір’я, Конча-Заспи і до вертолітних майданчиків Януковича, а не в якихось сільських районах України.

Хотів би ще наголосити на тому, що з 334 об’єктів, зруйнованих та пошкоджених в області повінню 2008 року, за час, поки я очолював обласну Службу автомобільних доріг, було здано в експлуатацію 315 – відкриття частини об’єктів проходило за участі Глави Уряду Юлії Тимошенко. Решта не були тоді закінчені суто з технологічних причин – технологічний процес вимагає визначеного часу на кожен етап. Також ці об’єкти не просто були відновлені, вони збудовані кращими, ніж ті, що були зруйновані. Такими були вимоги Уряду Юлії Тимошенко і особисто Прем’єр-міністра. Більше того, було відновлено багато комунальних доріг, зруйнованого житла, зведено цілі нові населені пункти. Також не припинялося ведення планових робіт".
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують