Молодий буковинець » блоги » блог Ярослава Волощука » Саботаж, чи брак управління? Блог Ярослава Волощука

Саботаж, чи брак управління? Блог Ярослава Волощука

блоги / блог Ярослава Волощука
3 100
0
Мабуть немає жителя Чернівців, який би не помітив ті зміни, що відбуваються у роботі громадського транспорту. Вже нікого не здивуєш новими тролейбусами чи автобусами, що курсують вулицями під гаслами "Комунальний транспорт твого міста". Майже стовідсоткове дотримання графіків руху, пристойна чистота у салонах, запровадження валідаторів ( хоч і з скаргами частини пасажирів )… Водії тролейбусів тепер забезпечені безтерміновими транспортними картками, які може придбати будь який пасажир. Здається, чи не повна ідилія.

Та і до цієї діжки меду таки доведеться доправити ложку дьогтю.



Аби не бути голослівним проведу аналіз руху маршруту тролейбуса № 11, яким доводиться користуватись двічі на день – вранці та ввечері. Хоча, це стосується і багатьох інших маршрутів не лише тролейбусів, але й автобусів. Отож на маршруті №11 є дві машини з інтервалом руху 55 хвилин. Електронне табло вказує напрямок руху – Національний університет – вулиця Ярослава Мудрого. Як не прикро визнавати, але навіть корінні жителі Садгори не всі знають, де знаходиться вулиця Ярослава Мудрого ( колишня Моріса Тореза ). Тож заради здорового глузду доцільніше було б назву вулиці замінити на назву мікрорайону Садгора.

Приватні перевізники мають більше сенсу, коли окрім номера маршруту, викладають і головні вузлові та важливі зупинки по напрямку руху маршруту. Так, наприклад, для вже згаданого мною маршруту № 11 можна було б дати і певне розшифрування, або на електронному табло або бодай двома текстовими банерами на вікнах. Адже є знакові вузлові зупинки, про які часто питають пасажири, чи заглядаючи до водія, чи запитуючи пасажирів. Якщо рухатись із напрямку Садгори, то могли б бути – вулиця Василе Александрі, Калинівський ринок, ТЦ Ашан ( або ТЦ Епіцентр ) , річка Прут ( Дріжзавод ), залізничний вокзал, Театральна площа або кінотеатр Чернівці та кінцева – Національний університет.
Відповідно, подібне маркування було б доцільне і у зворотньому напрямку. Це не потребує якихось шалених коштів, як реконструкція скверів, але не лише дало б полегшення у орієнтації пасажирів, але і значно збільшило б наповнюваність салонів, бо іноді видається, що прекрасні тролейбуси перевозять повітря.

Комунальний транспорт утримується не лише за рахунок пасажирів, але і нашим з вами коштом із міського бюджету. Тож ефективність його роботи - справа кожного. Не випадково на ратуші гасло міста звучить "Спільними зусиллями".

Тому, мабуть добре було б не лише проголошувати мудрі гасла, але і застосовувати ефективне управління. Бо видається, що у нас у цій царині діється або прихований саботаж, або є відсутність цього ефективного менеджменту. Ми всі любимо своє місто та прагнемо, аби воно ставало більш комфортним. Тож не припиняймо вдосконалюватися, бо вдосконаленню немає меж.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують